01 / 01
(+48) 792 130 054
Agencja interaktywna

Roial

Zmiany na Facebook’u!

Zmiany na Facebook’u!

Stało się. W piątek został ogłoszony komunikat, który od dłuższego czasu spędzał sen z oczu marketerom. Kierownictwo Facebooka zakomunikowało drastyczne cięcie zasięgów oraz ograniczenie promocji stron w newsfeed’ach użytkowników. Dla zwykłego odbiorcy oznacza to tylko tyle, że zamiast treści z polubionych stron, na ścianie będą wyświetlane tylko zdjęcia oraz informacje...

opublikowano przez roial
Sty , 19
Zmiany w Google Ad Grants 2018

Zmiany w Google Ad Grants 2018

Z programu Google Ad Grants, który pomaga organizacjom non-profit korzysta obecnie około 35 000 organizacji. W ostatnich dniach Google postanowiło wprowadzić kilka zmian w bezpłatnych grantach. Poniżej znajdziecie wszystkie zmiany i wszystko to co musicie wiedzieć aby sprawnie realizować kampanie z dotacji od Google. Limit 2$ za słowo kluczowe Na realizację...

opublikowano przez roial
Sty , 19
Budżet dzienny vs budżet łączony

Budżet dzienny vs budżet łączony

Planując kampanię marketingową najczęściej należy zacząć od określenia budżetu, w kampaniach AdWords nie jest inaczej. Zarządzamy wydatkami za pomocą dziennego limitu, który od października 2017 może być przekroczony o 100% (wcześniej pozwalano na przekroczenie budżetu jedynie o 20%). Trzymanie budżetu w ryzach stało się trudniejsze i wymaga więcej uwagi. Z...

opublikowano przez roial
Sty , 18