Google partner
(+48) 792 130 054
Agencja interaktywna

Remarketing lists for search ads (RLSA) – listy remarketingowe dla reklam w wyszukiwarce

Remarketing lists for search ads (RLSA) – listy remarketingowe dla reklam w wyszukiwarce

Listy remarketingowe dla reklam w wyszukiwarce (RLSA) weszły do AdWords w 2013 r. Od tego czasu stały się jedną z najpotężniejszych funkcji retargetowania. Jest to funkcja, która pozwala dostosowywać stawki w kampanii w sieci wyszukiwania i zakupowej dla osób, które wcześniej odwiedzały Twoją witrynę. Nasi eksperci w zakresie płatnych wyszukiwań...

opublikowano przez roial
Lip , 12
Jak wycisnąć maksymalny zysk z kampanii AdWords?

Jak wycisnąć maksymalny zysk z kampanii AdWords?

Wiele osób wydaje pieniądze na reklamy Google AdWords, ale nie wszyscy wiedzą, jak wycisnąć maksymalny zysk z tych kampanii. Kilka miesięcy temu zacząłem pracować z firmą eCommerce, która reklamuje się za pomocą reklam Google. Na początku sami zarządzali swoimi kampaniami, a następnie zatrudnili mnie, aby uzyskać lepszy zwrot z inwestycji....

opublikowano przez roial
Lut , 23
Najnowszy mechanizm blokujący reklamy w przeglądarce Chrome!

Najnowszy mechanizm blokujący reklamy w przeglądarce Chrome!

Zgodnie z zapowiedzią Google 15 lutego br. na rynku pojawiła się najnowsza wersja przeglądarki Chrome, w której będzie działał mechanizm blokujący wybrane reklamy na stronach internetowych. Według zapowiedzi mechanizm blokujący ma dotyczyć wyłącznie tych reklam, które nie spełniają norm przyjętych przez organizację Coalition for Better Ads. Chodzi o irytujące użytkowników...

opublikowano przez roial
Lut , 19