Analityka web
precyzyjny pomiar celów oraz właściwe wnioskowanie na podstawie danych
Nawet najlepsza strategia marketingowa musi podlegać przejrzystym kryteriom oceny. To wyniki decydują o tym, czy przyjęty plan działania był właściwy. Nie można zatem rozmawiać o skuteczności marketingu czy sprzedaży bez prawidłowo wdrożonego systemu mierzenia i raportowania wyników.
Na szczęście taki system istnieje i jest dostępy zupełnie za darmo! Mowa oczywiście o Google Analytics. Posiadanie narzędzia i jego prawidłowe wdrożenie to jednak 2 odrębne kwestie. Do tego dochodzi temat interpretacji danych analitycznych, na które w świecie multi i omnichannel musimy patrzyć szerzej, bo nie zawsze i nie wszędzie model atrybucji LCA jest najwłaściwszy, a źródło ruchu do którego przypisana jest konwersja w rzeczywistości za nią odpowiada.
Bywa też, że Twoje dane są liczone prawidłowo, a Ty na ich podstawie właściwie wnioskujesz, ale brakuje Ci warsztatu, aby swoje konkluzje zamienić w działanie – np. znasz wąskie gardła swojego procesu zakupowego online, ale nie wiesz, które elementy należy zmienić / przetestować i jak się do tego zabrać?
Jeśli zatem potrzebujesz wsparcia w zakresie:
- wdrożenia analityki WEB
- konfiguracji GA
- wdrożenia raportowania cyklicznego w oparciu o GA
- interpretacji danych
- konfiguracji GTM
- analizy lejka sprzedażowego
Napisz do Nas!
-
Google Analytics Narzędzie analityczne nr 1 na świecie
-
Google Tag Manager System zarządzania tagami od Google
-
SmartLook Pogłębiona analiza zachowań Użytkowników