Nasza oferta

Analityka web

precyzyjny pomiar celów oraz właściwe wnioskowanie na podstawie danych

Nawet najlepsza strategia marketingowa musi podlegać przejrzystym kryteriom oceny. To wyniki decydują o tym, czy przyjęty plan działania był właściwy. Nie można zatem rozmawiać o skuteczności marketingu czy sprzedaży bez prawidłowo wdrożonego systemu mierzenia i raportowania wyników.

Na szczęście taki system istnieje i jest dostępy zupełnie za darmo! Mowa oczywiście o Google Analytics. Posiadanie narzędzia i jego prawidłowe wdrożenie to jednak 2 odrębne kwestie. Do tego dochodzi temat interpretacji danych analitycznych, na które w świecie multi i omnichannel musimy patrzyć szerzej, bo nie zawsze i nie wszędzie model atrybucji LCA jest najwłaściwszy, a źródło ruchu do którego przypisana jest konwersja w rzeczywistości za nią odpowiada.

Bywa też, że Twoje dane są liczone prawidłowo, a Ty na ich podstawie właściwie wnioskujesz, ale brakuje Ci warsztatu, aby swoje konkluzje zamienić w działanie – np. znasz wąskie gardła swojego procesu zakupowego online, ale nie wiesz, które elementy należy zmienić / przetestować i jak się do tego zabrać?

Jeśli zatem potrzebujesz wsparcia w zakresie:

  • wdrożenia analityki WEB
  • konfiguracji GA
  • wdrożenia raportowania cyklicznego w oparciu o GA
  • interpretacji danych
  • konfiguracji GTM
  • analizy lejka sprzedażowego

Napisz do Nas!

Narzędzia:
  • Google Analytics Narzędzie analityczne nr 1 na świecie

  • Google Tag Manager System zarządzania tagami od Google

  • SmartLook Pogłębiona analiza zachowań Użytkowników

top
Google partner
Skontaktuj
się z nami
x
Lub

Odezwiemy się do Ciebie najszybciej jak to możliwe.