Nasza oferta

Komunikacja SM

przekaz SM do potencjalnych Klientów w odpowiednim czasie we właściwy sposób

Twoja aktywność w kanałach Social to typowy społeczny dowód słuszności. Platformy takie jak Facebook, Twitter czy Instagram to dzisiaj podstawowe kanały komunikacji, za pośrednictwem których Klienci komunikują się z markami w różnych celach: wyrażenia opinii, zapytania o produkt, w celach reklamacyjnych itd. To jak komunikujesz się do swoich aktualnych i potencjalnych Klientów za pośrednictwem platform Social ma więc duże znaczenie, bo rzutuje na Twoim wizerunku i wpływa na decyzje zakupowe.

Dbałość o strategię Komunikacji Social jest uzupełnieniem całościowej strategii sprzedaży i należy zadbać, aby to jak mówimy i kiedy mówimy do naszych odbiorców tak, aby ta komunikacja wspierała proces sprzedaży, a nie była jego wąskim gardłem.

Jeśli potrzebujesz:

  • Zaprojektowania i wdrożenia komunikacji dla różnych platform SM: Facebook, Instagram, Tik Tok, Pinterest, LinkedIn
  • Audytu komunikacji SM
  • Monitoringu marki w mediach SM
  • Analizy konkurencji
  • Moderacji wybranymi kanałami SM
  • Zwiększenia zasięgu organicznego swoich platform SM
  • Zbudowania świadomości i wizerunku marki za pośrednictwem SM
  • Skupienia wokół marki zaangażowanych i lojalnych fanów (potencjalnych klientów)
  • Wsparcia działań sprzedażowych z wykorzystaniem komunikacji SM

Jesteśmy do dyspozycji! Wyślij zapytanie!

top
Google partner
Skontaktuj
się z nami
x
Lub

Odezwiemy się do Ciebie najszybciej jak to możliwe.