Komunikacja SM
przekaz SM do potencjalnych Klientów w odpowiednim czasie we właściwy sposób
Twoja aktywność w kanałach Social to typowy społeczny dowód słuszności. Platformy takie jak Facebook, Twitter czy Instagram to dzisiaj podstawowe kanały komunikacji, za pośrednictwem których Klienci komunikują się z markami w różnych celach: wyrażenia opinii, zapytania o produkt, w celach reklamacyjnych itd. To jak komunikujesz się do swoich aktualnych i potencjalnych Klientów za pośrednictwem platform Social ma więc duże znaczenie, bo rzutuje na Twoim wizerunku i wpływa na decyzje zakupowe.
Dbałość o strategię Komunikacji Social jest uzupełnieniem całościowej strategii sprzedaży i należy zadbać, aby to jak mówimy i kiedy mówimy do naszych odbiorców tak, aby ta komunikacja wspierała proces sprzedaży, a nie była jego wąskim gardłem.
Jeśli potrzebujesz:
- Zaprojektowania i wdrożenia komunikacji dla różnych platform SM: Facebook, Instagram, Tik Tok, Pinterest, LinkedIn
- Audytu komunikacji SM
- Monitoringu marki w mediach SM
- Analizy konkurencji
- Moderacji wybranymi kanałami SM
- Zwiększenia zasięgu organicznego swoich platform SM
- Zbudowania świadomości i wizerunku marki za pośrednictwem SM
- Skupienia wokół marki zaangażowanych i lojalnych fanów (potencjalnych klientów)
- Wsparcia działań sprzedażowych z wykorzystaniem komunikacji SM
Jesteśmy do dyspozycji! Wyślij zapytanie!