Nasza oferta

SEO

najwyższe pozycje w wynikach naturalnych Google

SEO to kanał który się nie starzeje. Przy każdym, większym update algorytmu Google jakiś specjalista wieszczy jego koniec, po czym wszystko wraca do normalności, a marketerzy nadal zaczynają planowanie budżetów marketingowych właśnie od SEO.

W zdrowych marketingowo sklepach e-commerce, ruch organiczny odpowiada za 20-40% ruchu, ale także w innych rodzajach działalności może i powinien stanowić spory udział w pozyskiwanym trafficu i generowanych leadach, sprzedaży, czy innych pożądanych akcjach na www. Dlaczego? Dlatego, że SEO bazuje na starym, ale ciągle skutecznym modelu targetowania, opartym o słowa kluczowe, czyli odpowiadaniu na potrzebę potencjalnego Klienta, a nie na „łowieniu” go spośród całej masy Użytkowników Internetu, a to wszystko w bardzo dobry przeliczeniu per kliknięcie czy sesja.

Jeśli szukasz wsparcia w zakresie:

  • Projektowania i wdrożenia strategii content building
  • Stworzenia i wdrożenia strategii link building
  • Audytu technicznego i optymalizacji technicznej serwisu
  • Analizy page speed i optymalizacji serwisu pod kątem szybkości ładowania strony
  • Analizy konkurencji SEO
  • Raportów widoczności serwisu obejmujący parametry SEOvisability, pozycje, ruch, konwersje
  • Optymalizacji wizytówki Google

Nie krępuj się – napisz do Nas!

  • Ahrefs Potężne narzędzie do analizy stron pod kątem SEO i ich profilu linków. Must have każdego projektu SEO.

  • Screaming Frog Crawler SEO wspierający pracę przy audytach SEO bez którego nie wyobrażamy sobie pracy nad optymalizacją on-site.

  • GSC Google Search Console czyli darmowe narzędzie od Google do monitoringu kondycji WWW pod kontem jej wydajności i stopnia optymalizacji technicznej pod kontem wyszukiwarki Google.

  • SurferSEO Doskonałe narzędzie do analizy treści na stronach. W naszym warsztacie SEO niezbędne przy optymalizacji contentu.

  • ASPS Polskie narzędzie do monitoringu pozycji witryn w wynikach organicznych.

  • Answer The Public Świetne narzędzie wspierające proces tworzenia bazy słów kluczowych do strategii SEO.

  • Google Trends Narzędzie udostępniające dane na temat liczby zapytań i sezonowości poszczególnych słów kluczowych. Pomaga Nam lepiej zrozumieć relację SEO - sezonowość.

  • Keywordtool.io Kolejne narzędzie wspierające proces budowania bazy słów kluczowych i danych na temat ich liczby zapytań do wyszukiwarki.

top
Google partner
Skontaktuj
się z nami
x
Lub

Odezwiemy się do Ciebie najszybciej jak to możliwe.