SEO
najwyższe pozycje w wynikach naturalnych Google
SEO to kanał który się nie starzeje. Przy każdym, większym update algorytmu Google jakiś specjalista wieszczy jego koniec, po czym wszystko wraca do normalności, a marketerzy nadal zaczynają planowanie budżetów marketingowych właśnie od SEO.
W zdrowych marketingowo sklepach e-commerce, ruch organiczny odpowiada za 20-40% ruchu, ale także w innych rodzajach działalności może i powinien stanowić spory udział w pozyskiwanym trafficu i generowanych leadach, sprzedaży, czy innych pożądanych akcjach na www. Dlaczego? Dlatego, że SEO bazuje na starym, ale ciągle skutecznym modelu targetowania, opartym o słowa kluczowe, czyli odpowiadaniu na potrzebę potencjalnego Klienta, a nie na „łowieniu” go spośród całej masy Użytkowników Internetu, a to wszystko w bardzo dobry przeliczeniu per kliknięcie czy sesja.
Jeśli szukasz wsparcia w zakresie:
- Projektowania i wdrożenia strategii content building
- Stworzenia i wdrożenia strategii link building
- Audytu technicznego i optymalizacji technicznej serwisu
- Analizy page speed i optymalizacji serwisu pod kątem szybkości ładowania strony
- Analizy konkurencji SEO
- Raportów widoczności serwisu obejmujący parametry SEOvisability, pozycje, ruch, konwersje
- Optymalizacji wizytówki Google
Nie krępuj się – napisz do Nas!
Ahrefs Potężne narzędzie do analizy stron pod kątem SEO i ich profilu linków. Must have każdego projektu SEO.
Screaming Frog Crawler SEO wspierający pracę przy audytach SEO bez którego nie wyobrażamy sobie pracy nad optymalizacją on-site.
GSC Google Search Console czyli darmowe narzędzie od Google do monitoringu kondycji WWW pod kontem jej wydajności i stopnia optymalizacji technicznej pod kontem wyszukiwarki Google.
SurferSEO Doskonałe narzędzie do analizy treści na stronach. W naszym warsztacie SEO niezbędne przy optymalizacji contentu.
ASPS Polskie narzędzie do monitoringu pozycji witryn w wynikach organicznych.
Answer The Public Świetne narzędzie wspierające proces tworzenia bazy słów kluczowych do strategii SEO.
Google Trends Narzędzie udostępniające dane na temat liczby zapytań i sezonowości poszczególnych słów kluczowych. Pomaga Nam lepiej zrozumieć relację SEO - sezonowość.
Keywordtool.io Kolejne narzędzie wspierające proces budowania bazy słów kluczowych i danych na temat ich liczby zapytań do wyszukiwarki.