Analityka, UX, zarządzanie i optymalizacja pracy jest w rękach naszego CEO – Kamila Sztubeckiego.
W tym zakresie również przynosimy Wam konkretną dawkę aktualności, które warto zapamiętać.
Zachęcamy do zapoznania się z poniższym.
Ciekawostka – GA4 bez Bounce Rate
BR nie ma w GA4. BR to dinozaur analityki – w świecie scrollowanych one-pages i multi/omni-channel musiał w końcu zniknąć. Jaką mamy alternatywę? GA4 oferuje metrykę: „Zaangażowana sesja” (Engaged session), która żeby zaistnieć, musi zostać spełniony min. 1 z 3 warunków:
- aktywność na stronie / w aplikacji przez co najmniej 10 sekund (przy czym długość sesji i engagement time to nie to samo),
- aktywacja eventu konwersji,
- odpalone min. 2 podstrony / screeny w aplikacji.
https://ken-williams.com/guide/overview/where-did-bounce-rate-go-in-google-analytics-4/
Biznes reklamowy w I półroczu 2021 wraca do normy sprzed pandemii
O 20,5% urósł rynek reklamowy w I półroczu 2021 w stosunku do 2020 i o 1,7% w stosunku do 2019, a zatem możemy mówić o powrocie do czasów sprzed pandemii. Najszybciej rósł oczywiście Internet, który zanotował 24% wzrost. TV i radio również do góry. Traciła prasa i kina, ale te ostatnie były zamknięte praktycznie do czerwca. Największe wzrosty w podziale na branże notowały: Dom i ogród (49,8%), RTV/AGD (38,2%) i Handel (36,7%).
Ciekawy artykuł o podejściu pracodawcy do poszukiwania nowej pracy przez pracowników
Wielu pracodawców postrzega potencjalne rozmowy o pracę swoich podopiecznych jako zdradę. To złe podejście. Wg. niektórych managerów zewnętrzna rozmowa kwalifikacyjna może pomóc w określeniu własnych celów zawodowych, docenić obecnego pracodawcę, a w przypadku zmiany pracy – zwiększyć jego renomę. Nie ma się czego bać w przypadku kiedy nasze dalsze plany zawodowe zakładają zmianę miejsca zatrudnienia – najważniejsza jest jednak w tym transparentność.
Nowe Booksy
https://booksy.com/blog/pl/nowa-odslona-booksybiz/