Case study

SEO Kancelarii Adwokackiej

437.11% wzrost ruchu z SEO

Wprowadzenie

Pozycjonowana firma to kancelaria adwokacka działająca na rynku już od ponad 10 lat. Niestety strona internetowa nie przynosiła oczekiwanych wyników. Firma zwróciła się do nas z prośbą o pomoc w zwiększeniu ruchu organicznego i poprawie pozycji strony w wynikach wyszukiwania.

Problemy i cele

  • Zwiększenie ruchu organicznego o 50% w ciągu 6 miesięcy
  • Poprawa pozycji strony w wynikach wyszukiwania dla określonych fraz kluczowych
  • Zwiększenie liczby konwersji z witryny internetowej

Analiza sytuacji

Na początku przeprowadziliśmy dokładną analizę strony internetowej, w tym jej treści, struktury i optymalizacji. Został przeprowadzony obszerny audyt SEO zawierający wszystkie czynniki, które negatywnie wpływały na kondycję portalu. Przeprowadziliśmy również badanie rynku, aby zrozumieć, jakie frazy kluczowe są popularne w branży prawniczej i jakie trendy keywordów panują obecnie na rynku.
Wyniki analizy pokazały, że strona internetowa nie była odpowiednio zoptymalizowana pod kątem SEO, a także brakowało na niej wartościowych treści i linków przychodzących. Ponadto, konkurencja w branży prawniczej była bardzo silna i sytuacja wymagała zastosowania specjalnych technik SEO, aby osiągnąć sukces.

Strategia

Na podstawie analizy, opracowaliśmy strategię SEO, która obejmowała następujące kroki:

  • Optymalizacja strony internetowej: Przeprowadziliśmy kompleksową optymalizację strony internetowej, w tym zmiany w treści, strukturze i tagach meta, aby dostosować ją do wymagań wyszukiwarek internetowych.
  • Kreowanie wartościowych treści: Opracowaliśmy wraz z klientem plan publikacji wartościowych treści na firmowym blogu, aby przyciągnąć więcej ruchu organicznego z fraz typu long tail. Treści miały obejmować głównie porady prawnicze. 
  • Budowanie linków przychodzących: Przeprowadzenie kampani link buildingowej, aby zwiększyć wartość domeny internetowej w oczach wyszukiwarek internetowych. 
  • Analiza konkurencji: Regularnie analizowaliśmy konkurencję i wdrożone przez nią strategie SEO, aby dostosować nasze działania i zwiększyć skuteczność kampanii.

Wdrożenie

Po opracowaniu strategii, wdrożyliśmy ją, korzystając z różnych narzędzi i technik, takich jak:

  • Zmiany w treści i strukturze strony
  • Aktualizacja tagów meta i innych elementów optymalizacyjnych strony internetowej
  • Regularne tworzenie i publikacja wartościowych treści na blogu firmy – we współpracy z klientem powstawały średnio 3 artykuły miesięcznie
  • Budowanie linków przychodzących do witryny – głównie opieraliśmy się na artykułach sponsorowanych publikowanych na portalach branżowych. Jako Tier2 zastosowaliśmy linki z marketingu szeptanego na forach internetowych.
  • Monitorowanie i analiza ruchu organicznego i pozycji strony w wynikach wyszukiwania
  • Dostosowanie strategii SEO na bieżąco w zależności od wyników i zmian w branży

Wyniki

Po 12 miesiącach od wdrożenia strategii SEO, osiągnęliśmy następujące wyniki:

  • Wzrost SEO Visibility w przedziale Top100 o 560%, Top10 o 3400%
  • Zwiększenie ruchu organicznego o 437%
  • Poprawa pozycji strony w wynikach wyszukiwania dla określonych fraz kluczowych
  • Zwiększenie liczby konwersji z witryny internetowej

SEO Visibility - Ahrefs.com
SEO Visibility – Ahrefs.com


Ruch organiczny 12 miesięcy

SEO Kancelarii Adwokackiej
top
Google partner
Skontaktuj
się z nami
x
Lub

Odezwiemy się do Ciebie najszybciej jak to możliwe.