Nowe aktualizacje w Google Merchant Center: karta możliwości i kanał wielu krajów

Kategoria:

Firma Google wprowadziła w Merchant Center aktualizację, pomagające reklamodawcom w Zakupach Google.

Karta Możliwości

Najcenniejszą aktualizacją okazać się może nowa karta „możliwości”. Podobnie jak w panelu AdWords pojawią się tutaj wskazówki i podpowiedzi pomagające zwiększyć liczbę kliknięć i konwersji.

Wskazówki jakie pojawią się w tym miejscu obejmować mogą wszystko od niewielkich korekt do dużych i ważnych poprawek. Jak na razie nowe podpowiedzi obejmować będą głównie poprawę jakości danych o produkcie.

Z czasem firma Google obiecuje więcej typów wskazówek i zaleca regularne kontrolowanie tej zakładki w celu uzyskania nowych podpowiedzi. Istnieje możliwość wysłania wiadomości e-mail z informacją o dostępnych nowych wskazówkach.

Inne aktualizacje

Jednak to nie jedyne aktualizację jakie wprowadzono w Google Merchant Center.

Nowością jest możliwość przesyłania danych o produktach za pomocą wielu kanałów. Za ich pomocą można przesyłać dane, które dodają lub zastępują wartości w podstawowym pliku danych.

Kolejną nowością jest dodanie kanałów wielu krajów. Pomagają one targetować reklamy na wiele krajów o tym samym języku. Ceny w tych krajach będą automatycznie wyświetlanie w odpowiedniej walucie klienta.

Ostatnią zmianą wprowadzoną przez Google jest możliwość dodania wielu członków zespołu jako administratora lub standardowego członka konta Google Merchant Center.

Piotr Zwierz, SEM Specialist

Bądź pierwszy i oceń ten post!