Case study

Najlepsze Case Study

1000.00% wzrostu dowolnego wskaźnika

O Kliencie

Przeczytałeś wszystkie nasze Case Study? I co? Było ich za mało? Pewnie, że za mało! Widziałeś lepsze? Świetnie, my również! Wiesz, nie wszystkie możemy opublikować (brak zgody Klientów, podwykonawstwo)?

Ale wiesz co? Czemu nie zaryzykujesz i nie dasz nam szansy? Czemu w miejsce na logotyp powyżej nie mielibyśmy wstawić Twojego? Kliknij w ten uroczy, fioletowy button w prawym dolnym rogu, zostaw swoje dane i pogadajmy. Może znajdziesz coś w naszym zespole/ofercie/podejściu (niepotrzebne skreślić), czego szukałeś? A jeśli nadal się wahasz, to czytaj dalej!

Problemy i cele

Za mała sprzedaż? Zawsze. Za mało leadów? Oczywiście. A nawet jeśli ich liczba się zgadza, to jakość jest nie taka. Wszyscy to znamy. Codziennie się z tym mierzymy. Myślisz, że nam jest łatwiej, bo nic nie ryzykujemy? Bo pracujemy na Twoim budżecie, bo wydajemy Twoje pieniądze, a jeśli coś nie wyjdzie, to zwijamy „mandżur” i idziemy do następnego Klienta? To tak nie działa. Wyobraź sobie, że my też ciężko pracujemy na to, żeby sprzedać.

Digital to ciężki kawałek chleba – wystarczy, że masz laptopa – kupujesz domenę i stronę na WIX ???? i już można ruszać do potencjalnych Klientów. Przyznasz, że bariera wejścia niewielka, a zatem konkurencja olbrzymia. Oj, nie ma dnia, żeby ktoś nie uderzał do naszych partnerów i opowiadał, że zrobi coś lepiej, ciekawiej – normalka. Ale wiesz co? Właśnie dlatego cały czas optymalizujemy nasze usługi, aby zostawić jak najmniej dziur, którymi mogą nas wykurzyć. Dlatego też dbamy o obsługę Klienta, często zagryzamy zęby i wychodzimy poza ramy obsługi. Dlatego cały czas szukamy nowych rozwiązań i przewag rynkowych, ale o tym za chwilę. W tym miejscu mogę natomiast obiecać Ci jedno: jeśli zdecydujesz się powierzyć nam prowadzenie Twoich działań e-marketingowych – zrobimy wszystko, żeby wyszło, żebyś został z nami na lata, bo mimo wszystko łatwiej Klienta utrzymać niż pozyskać.

Podjęte działania

Co możemy razem zrobić? Wszystko jest opisane w zakładce OFERTA, ale ja w tym miejscu proponuję Ci samo mięso:

  • Zróbmy kampanię PLA, na której nie przepalisz 20% tylko dlatego, że nie miałeś CSS-a.
  • Odpalmy Google Shopping, w którym wykorzystamy naszą autorską strukturę etykietowania produktów na bazie ROAS.
  • Wykorzystajmy monitoring cen konkurencji do definiowania strategii bidowania dla poszczególnych produktów.
  • Wdróżmy wspólnie strategię SEO, która będzie jak SEO-wy alfabet, w którym nie brakuje żadnej litery (na Y też się coś wymyśli).
  • Przetestujmy wszystkie możliwe zestawy grup docelowych w Facebook Adsach… Nieee, z tym przesadziliśmy – tego się nie da zrobić.
  • Zbudujmy spójną, kompleksową strategię e-marketingową, która Tobie pozwoli osiągnąć wszystkie założone e-cele biznesowe, a nam pozyskać Klienta i Partnera na lata.

Co możemy razem osiągnąć?

Myślę, że wiele. Czemu mamy tak optymistyczne nastawienie? Bo wiemy na co nas stać i co już osiągnęliśmy – większość naszych Klientów jest z nami od początku, no ale to tak jak napisane powyżej, to jest ta łatwiejsza część wyzwania.
Trudniejsza to pozyskanie Klienta, a tutaj musisz nam pomóc. Jak? Najpierw wyrazić chęć. Później kliknąć ten uroczy fioletowy przycisk i wypełnić formularz. Na końcu wykazać się odrobiną cierpliwości i dobrej woli. Zmiany bywają trudne, no ale to przecież wiesz – w końcu jesteś przedsiębiorcą w pewnym, pięknym nadwiślańskim kraju, który słynie z ułatwiania życia firmom.

Najlepsze Case Study
top
Google partner
Skontaktuj
się z nami
x
Lub

Odezwiemy się do Ciebie najszybciej jak to możliwe.