Nie skłamiemy, jeśli na początku przyznamy się, że dział Social w naszej Agencji jest synonimem kreatywności i dbałości o każdy szczegół. Już od 2017 roku tworzymy strategie, dobieramy kanały marketingowe i optymalizujemy kampanie w Internecie. Z wysoką skutecznością realizujemy wyznaczone KPI, budując wizerunek marek oraz podnosząc sprzedaż e-commerce. Zawodowo generujemy konwersje, promujemy produkty oraz w przemyślany sposób kolekcjonujemy lajki i followersów.
Czego możecie być pewni w zakresie obsługi Social Ads, współpracując z naszą Agencją? Już wyjaśniamy!
- Doświadczenie – nasi specjaliści posiadają ponad 5-letnie doświadczenie w prowadzeniu kampanii reklamowych w social mediach. W tym czasie mieli okazję pracować na brandach z szerokiego wachlarza branż i specjalizacji. Zespół jest w trakcie certyfikacji Facebook Blueprint oraz DIMAQ Pro.
- Facebook Marketing Partner – jako agencja należymy do oficjalnego programu partnerskiego, do którego zapraszane są tylko wybrane firmy oferujące usługi na najwyższym poziomie, zgodne z zaleceniami samego Facebooka. Status Partnera umożliwia nam bezpośredni kontakt z dedykowanym opiekunem po stronie platformy oraz dostęp do nowych rozwiązań reklamowych przed innymi reklamodawcami. Dostęp do partnerskiego newslettera pozwala nam szybciej przygotowywać się na zmiany wprowadzane w tym, jakże dynamicznym, systemie reklamowym.
- Wypracowane „best practices” – każdy z naszych starszych specjalistów przeprowadził w swojej karierze setki kampanii, dzięki czemu często jesteśmy w stanie stwierdzić jeszcze przed startem działań, co powinno działać, a co nie. Pozwala to na przygotowywanie spersonalizowanych ofert oraz dokładniejszych estymacji w mediaplanie. Dodatkowo, oszczędzając czas na testy w pierwszych tygodniach jesteśmy w stanie szybciej osiągać zadowalające rezultaty.
- Bliska współpraca z działem Social Media – jesteśmy świadomi, że prowadzenie i optymalizacja kampanii wymaga innych umiejętności, niż tworzenie kreatywnych treści w mediach społecznościowych. Dlatego też przy tworzeniu komunikatów reklamowych pracują wspólnie dwa działy – Social Ads i Social Media. Dzięki tej współpracy zapewniamy nie tylko profesjonalne copy, które wyróżnia się spośród pozostałych, ale również spójny wizerunek marki w Internecie.
- Kompleksowa implementacja – chcesz wyświetlać reklamy na Facebooku, ale nie masz ani strony WWW, ani nawet fanpage’a? Dla nas to żaden problem. Oferujemy wsparcie w stawianiu pierwszych kroków w świecie marketingu internetowego. Nie musisz nic wiedzieć o Business Managerze, Pixelu, czy weryfikowaniu domeny – wszystko możemy stworzyć za Ciebie, a następnie przeszkolić z podstaw korzystania z ekosystemu Facebooka. Pomogliśmy już niejednej firmie z sektora SME – pomożemy i Tobie!
- Wysoka responsywność – wiemy, jak ważny jest kontakt z Klientem, dlatego planujemy czas pracy zespołu w ten sposób, aby zawsze mieć możliwość sprawnego odpisania na drobne zapytania. Z kolei przy takich, które wymagają dłuższej odpowiedzi, jesteśmy w stanie szybko zadeklarować termin, w którym odniesiemy się do postawionego problemu.
- Stała optymalizacja działań – głównym celem naszych kampanii jest przynoszenie jak największej wartości Klientowi. Aby osiągać ten cel, monitorujemy najważniejsze wskaźniki na porządku dziennym, wprowadzając poprawki optymalizacyjne, gdy zajdzie taka potrzeba. Nawet jeśli miałaby to być zmiana dystrybucji budżetu między dwoma zestawami reklam o 3 zł dziennie – jeśli widzimy, że dana czynność jest w stanie zwiększyć liczbę pozyskiwanych kontaktów lub wartość sprzedanych produktów nawet w perspektywie miesiąca lub kwartału, to wykonujemy ją bez wahania.
- Proaktywność – nawet najlepiej przygotowana strategia czasem może nieprzyjemnie zderzyć się z rzeczywistością. W przypadku reklamy w Internecie taka sytuacja ma miejsce wręcz relatywnie często. W Roial wiemy, że coś, co działało pół roku temu, wcale nie musi działać dzisiaj. Dlatego też gdy widzimy, że coś przestaje „dowozić” – od razu informujemy o tym Klienta i proponujemy alternatywne rozwiązania.
- Wsparcie analityczne – nasi specjaliści są również wykwalifikowani w kwestii wdrażania i obsługi analityki webowej (Google Tag Manager, Facebook Pixel, Google Analytics). Narzędzia te umożliwiają dokładne śledzenie i mierzenie tego, w jaki sposób użytkownicy korzystają z witryny internetowej. Odpowiednie wykorzystanie ich w procesie prowadzenia kampanii reklamowych pozwala na dokładniejszą optymalizację działań, a co za tym idzie – lepsze jakość generowanych wyników (oraz ich dokładniejsze raportowanie).
- Profesjonalne raporty miesięczne – nie wysyłamy podsumowania prowadzonych działań w postaci screena z panelu reklamowego albo z pomocą prostej tabelki w Excelu. Dzięki zewnętrznemu narzędziu Whatagraph, dostarczamy kompleksowe raporty, „szyte” indywidualnie pod każdego Klienta, skupiając się tylko na wskaźnikach istotnych dla jego biznesu. Nasze raporty są przejrzyste, przyjemne dla oka oraz wzbogacone o komentarze specjalistów prowadzących kampanie – ich podsumowanie, uwagi, wnioski i rekomendacje oraz plan działań na następny okres rozliczeniowy.
- Przejrzystość podejmowanych decyzji – nigdy nie wstydzimy się sposobu, w którym prowadzimy kampanie reklamowe, dlatego na żadnym etapie nie ukrywamy przed Klientem informacji o ustawieniach, wynikach i technicznych szczegółach. Z naszymi partnerami biznesowymi chcemy budować relacje oparte na zaufaniu, dlatego stawiamy przede wszystkim na autentyczność oraz transparentność.
- Drużynowa opieka nad kampaniami – każdy z naszych specjalistów jest wdrażany w podstawowe założenia i cele działań prowadzonych dla wszystkich klientów, dzięki czemu w przypadku niedostępności jednego z nich, konta reklamowe nie są pozostawiane bez opieki. Dzięki dodatkowej parze oczu, często zwiększamy również pulę pomysłów na optymalizację.
- Wsparcie biznesowe – na kampanie reklamowe patrzymy zawsze jak na pojedynczą zębatkę w większej maszynie będącej biznesem Klienta. Jesteśmy świadomi, że inne tryby mają wpływ na osiągane przez nas wyniki, dlatego często proponujemy nowe rozwiązania lub usprawnienia w obecnie istniejących. Obszary, w których Klient może liczyć na nasze wsparcie to m.in. analityka webowa, UX, marketing automation, zarządzanie CRMem, widgety poprawiające współczynnik konwersji oraz wszelkie integracje.
- Hybrydowy model rozliczenia – standardowo rozliczamy się z Klientami za pomocą stałego fee + % od budżetu operacyjnego. Pozwala to nam na zapewnieniu wysokiego standardu obsługi zarówno dla większych marek, jak i firm z sektora SME, dysponujących mniejszym budżetem mediowym.
- Elastyczne warunki współpracy – tak jak wspomnieliśmy wcześniej – oferujemy wsparcie w kwestii zakładania i konfiguracji konta reklamowego po stronie Klienta. Ze względów bezpieczeństwa, rekomendujemy właśnie takie rozwiązanie, jednak na wyraźne życzenie możemy przygotować wszystkie potrzebne zasoby po naszej stronie, przez co Tobie pozostaje wyłącznie opłacanie faktury.
Elastyczność, skuteczność, pomysłowość… Jeśli dla swojej marki potrzebujesz Agencji, którą wyróżniają m.in. te cechy, a dodatkowo przekonały Cię wypunktowane argumenty – napisz do nas.
Pamiętaj, że nie ma dobrej kampanii, bez dobrej strategii. U nas nie musisz się martwić o żaden z tych aspektów działań. Więc jeśli chcesz zacząć z nami współpracę, lub na początek poznać szczegółową i indywidualnie dopasowaną ofertę dla Twojej marki – zapraszamy. ????