Jako marketingowcy cyfrowi jesteśmy z przyzwyczajeni do zmian. Wygląda na to, że codziennie pojawia się nowa wersja beta Google, nowa jednostka reklamowa z Facebooka lub nowa strategia, którą musimy wdrożyć. Przez wszystkie te zmiany można było przegapić najnowsze wersje produktów Bing.
Przez długi czas Bing był za Google za publikacjami produktów, ale w ciągu ostatnich 12 miesięcy firma Bing wprowadziła zmiany które zbliżą ich do Googla. Zobacz poniżej niektóre z produktów wypuszczonych w ciągu ostatnich kilku miesięcy:
- Bing Ads Overview Tab
- Labels
- Dynamic Search Ads
- Maximize Clicks Bid Strategy
- Offline Conversions Import
- Competitive Metrics
- Device Bid Adjustments
- Countdown Ad Customizers
- Callout Extensions
- In-Market Audiences
Czyli rzeczy dostępne w Google od lat.
Poniżej zrzut z programu Bing Ads Overview Tab
Jesteśmy bardzo podekscytowani postępem osiągniętym przez Bing w ostatnim roku i tym, co nadchodzi. Niestety w Polsce nadal użytkownicy Bing nie mają dużego udziału w rynku.
Prezentujemy ranking najpopularniejszych wyszukiwarek w Polsce (wg ranking.pl – październik 2017).Najpopularniejsze wyszukiwarki wg domeny:
- google – 98,15%
- bing – 0,73%
- yahoo – 0,68%
Niekwestionowanym królem wśród wyszukiwarek jest Google. Bing robi co może, żeby przebić poziom błędu statystycznego. Poinformujemy Was, jeżeli Bing przekroczy 3% udziału w Polskim rynku.
Maciej Chętnik, SEM Specialist