AdWords vs. Bing. Bing w pościgu za Google?

Kategoria:

Jako marketingowcy cyfrowi jesteśmy z przyzwyczajeni do zmian. Wygląda na to, że codziennie pojawia się nowa wersja beta Google, nowa jednostka reklamowa z Facebooka lub nowa strategia, którą musimy wdrożyć. Przez wszystkie te zmiany można było przegapić najnowsze wersje produktów Bing.

Przez długi czas Bing był za Google za publikacjami produktów, ale w ciągu ostatnich 12 miesięcy firma Bing wprowadziła zmiany które zbliżą ich do Googla. Zobacz poniżej niektóre z produktów wypuszczonych w ciągu ostatnich kilku miesięcy:

  • Bing Ads Overview Tab
  • Labels
  • Dynamic Search Ads
  • Maximize Clicks Bid Strategy
  • Offline Conversions Import
  • Competitive Metrics
  • Device Bid Adjustments
  • Countdown Ad Customizers
  • Callout Extensions
  • In-Market Audiences

Czyli rzeczy dostępne w Google od lat.

Poniżej zrzut z programu Bing Ads Overview Tab

Jesteśmy bardzo podekscytowani postępem osiągniętym przez Bing w ostatnim roku i tym, co nadchodzi. Niestety w Polsce nadal użytkownicy Bing nie mają dużego udziału w rynku.

Prezentujemy ranking najpopularniejszych wyszukiwarek w Polsce (wg ranking.pl – październik 2017).Najpopularniejsze wyszukiwarki wg domeny:

  • google – 98,15%
  • bing – 0,73%
  • yahoo – 0,68%

 

Niekwestionowanym królem wśród wyszukiwarek jest Google. Bing robi co może, żeby przebić poziom błędu statystycznego. Poinformujemy Was, jeżeli Bing przekroczy 3% udziału w Polskim rynku.

Maciej Chętnik, SEM Specialist

Bądź pierwszy i oceń ten post!