Standard usług SEO w Roial – 16 atutów

Kategoria:
standard-uslug-seo-roial

Przeniesienie swojego biznesu do sieci nie kończy się na stworzeniu strony czy wizytówki. Aby zdobyć klienta potrzebna będzie jeszcze widoczność naszego serwisu w Internecie. Można to zrobić na kilka sposobów, jednak skupimy się na bezpłatnych wynikach w wyszukiwarce Google. Jest to związane z przyciągnięciem na stronę robotów, które zaindeksują treść strony i pokażą ją w wynikach wyszukiwania. Tu do akcji wkracza agencja SEO, która przy pomocy szeregu działań optymalizacyjnych i analityki, zawalczy o widoczność strony klienta. Wielu przedsiębiorców, którzy mieli już styczność z SEO zdaje sobie sprawę, że agencja agencji nie równa.

Co więc wyróżnia nas na rynku? Na co może liczyć klient podejmując współpracę z naszą agencją? Pokusiliśmy się o analizę naszych atutów.

  1. Szczegółowe audyty SEO – audyt jest precyzyjnym i szczegółowym zbadaniem strony internetowej. Sprawdzamy przede wszystkim całą strukturę witryny, adresów URL, treści, linkowania zewnętrznego oraz kodu źródłowego. Wszystkie dane zbieramy na podstawie wiedzy naszych specjalistów oraz szeregu narzędzi. Nasze audyty są bardzo obszerne, zawsze jest to minimum 50 stron w pliku PDF. Każdy nasz klient otrzymuje taki audyt na początku współpracy.
  2. Profesjonalna optymalizacja techniczna – mowa tu o wieloetapowym działaniu, którego głównym celem jest naprawa wszystkich błędów związanych z widocznością strony, jej prawidłowym działaniem oraz szybkością ładowania. W procesie optymalizacji contentu wykorzystujemy wcześniej wybrane słowa kluczowe, na które pozycjonujemy stronę klienta. Optymalizacja stanowi podstawę naszych działań SEO i jest poprzedzona obszernym audytem.
  3. Rozbudowane raporty miesięczne/roczne – nasze raporty nie są zlepkiem słów napisanych w notatniku na przerwie śniadaniowej. To obszerna analiza danego okresu, podparta szeregiem wykresów, dowiezionych celów i wykonanych działań, które składają się na wynik. Przedstawiamy wyniki optymalizacji on-site, zrealizowanego content marketingu oraz link buildingu. Raporty zawierają również plan działania na następny okres rozliczeniowy.
  4. Kompleksowość działań – nasze usługi realizowane są kompleksowo. Klient nie musi się martwić o samodzielną analizę wytycznych dla copywritera czy wskazówki dla programisty. Wszystko spoczywa na naszych barkach. Realizujemy usługi zarówno dla dużych sklepów internetowych jak i mniejszych firm lokalnych. Nie skupiamy się na kilku dziedzinach, doświadczenie pozwala na wykonywanie usług dla klientów z każdej branży.
  5. Transparentność działań– klienci zgłaszający się nie muszą znać choćby podstaw pozycjonowania. Część z nich wie czym jest SEO i jakich efektów można się spodziewać, dla innych jest to temat zupełnie obcy, dlatego zgłaszają się po pomoc. Bez względu na stopień zaangażowania klientów, transparentność podejmowanych działań jest podstawą dla zbudowania relacji opartej na zaufaniu. Dobra współpraca to taka, kiedy klient ma świadomość jakich celów może się spodziewać. Nasi specjaliści omawiają zasady, metody pracy, zakres działań i zmiany niezbędne do wdrożenia.
  6. Stosowanie wyłącznie bezpiecznych metod pozycjonowania – nasi specjaliści SEO posiadają wiedzę na temat trendów w branży i aktualizacji algorytmów Google. Nasze działania są w pełni zgodne z wytycznymi Google, tym samym nie narażamy klienta na nałożenie jakiejkolwiek kary ze strony Google. Wytyczne odnośnie optymalizacji są zawsze zgodne z polityką wyszukiwarki.
  7. Stały monitoring i analiza efektów – nasze działania są kontrolowane przy użyciu narzędzi, dzięki którym możemy sprawdzać bieżące pozycje, błędy na stronach czy kody odpowiedzi serwera. Stały monitoring jest niezbędny, aby plan działań SEO mieć pod kontrolą. W przypadku wykrycia nieprawidłowości klient jest natychmiastowo informowany. Prowadzimy analizę efektów naszych działań, aby mieć pewność, że wybrana strategia dla danej strony jest odpowiednia.
  8. Etyczność działań– zbyt szybkie efekty są mniej pożądane niż rozsądnie zaplanowana strategia. Intensywne działania SEO (tzw. Black Hat SEO) mogą doprowadzić do całkowitego usunięcia strony w wynikach wyszukiwania. Działamy wyłącznie z etyką i obowiązującymi wytycznymi Google (WhiteHat SEO). Jest to długotrwały proces, czasami pierwsze efekty pojawiają się dopiero po kilku miesiącach, ale jest to całkowicie bezpieczne działanie. Wolno budowane pozycje z reguły utrzymują się dłużej w rankingu. Zawsze informujemy klientów, że efekty nie przyjdą z dnia na dzień. Zwłaszcza w przypadku nowych stron, które znajdują się w tzw. Sandboxie. Rzetelność oraz przejrzystość działań są kluczowymi aspektami dla owocnej współpracy.
  9. Ciągły kontakt z klientami – współpraca z klientem musi w dużej części opierać się na stałym kontakcie. Buduje to zaufanie, które może być podstawą długiej, bogatej w sukcesy współpracy. Z klientami kontaktujemy się telefonicznie, mailowo lub przez wideo rozmowy. Klient w każdej chwili może określić swoje oczekiwania, z drugiej strony zawsze otrzymuje szczegółowe wyjaśnienia, dlaczego niektóre ze zmian są konieczne.
  10. Planowanie content marketingu – publikacja atrakcyjnych i wartościowych treści powoduje nie tylko zwiększenie ruchu na stronie, ale również pozyskiwanie nowych klientów. Głównym celem content marketingu jest zainteresowanie odbiorców usługą bądź produktem. Stosujemy język korzyści, który jest niezbędny w tym przypadku, przeprowadzamy analizy konkurencji, dobieramy odpowiednie słowa kluczowe do każdej treści i planujemy content w taki sposób, aby był przyjazny zarówno dla wyszukiwarek jak i użytkowników.
  11. Wewnętrzny zespół copywriterów – pozwala to na łatwą komunikację między specjalistą SEO a copywriterem. Przynosi to ogromne korzyści, wszelkie wytyczne odnośnie tekstów można modyfikować na bieżąco. Poprzez wewnętrzne szkolenia copywriterzy zyskują wiedzę w jaki sposób pisać teksty, co musi zawierać dobra treść oraz czego się wystrzegać przy pisaniu. Doświadczenie w pisaniu na różne tematy oraz wiedza copywriterów na temat SEO i optymalizacji treści to olbrzymie atuty.
  12. Korzystanie z profesjonalnych narzędzi SEO – wiedza na temat SEO to jedno, ale praca specjalisty nie jest możliwa bez wspomagania się odpowiednimi narzędziami. Do analizy wykorzystywane są zarówno bezpłatne narzędzia od Google, takie jak Google Search Console czy Google Analytics, jak i płatne, zaawansowane narzędzia – Ahrefs, Majestic SEO, Semrush (analiza konkurencji), KW Finder, Keywordtool (analiza słów kluczowych) czy Surfer SEO, który służy do analizy contentu.
  13. Szkolenia dla klientów – edukacja klientów jest dla nas ważna we współpracy. Zależy nam na tym, aby klient wiedział na czym polega nasza praca, jakich efektów może się spodziewać, ale to nie wszystko. Zdarza się, że klient bierze na siebie content marketing z prostego powodu. Posiada specjalistów, którzy znają dogłębnie temat i nie jest problemem dla nich napisanie tekstów na bloga. Takie zachowanie jak najbardziej szanujemy i staramy się udzielić jak najszerszej pomocy. Prowadzenie indywidualnych kursów dla klienta z copywritingu pozwala mu zrozumieć jak pisać teksty, aby miały szanse na osiąganie wysokich pozycji w rankingach wyszukiwania.
  14. Wzrost liczby konwersji i sprzedaży, nie tylko wzrost widoczności – pozycjonowanie stosowane w naszych działaniach, wykorzystujemy w celu dotarcia do potencjalnych odbiorców. Jest to okazja do sprzedaży produktów lub usług klienta, na czym nam zależy. Nie warto patrzeć na SEO tylko pod kątem widoczności i pozycji, warto również zainteresować się aspektem biznesowym. Jedno z drugim się wiąże, ale nie zawsze. Zwracanie uwagi na poprawę CR w ramach optymalizacji jest bardzo ważne, zapewnia to lepsze wyniki sprzedażowe na stronie, co przekłada się na udaną współpracę.
  15. Wypracowana strategia Linkbuilding – jednym z podstawowych elementów każdej strategii SEO jest zdobywanie linków prowadzących do witryny. Niektóre agencje zapominają o tym, że ilość nie idzie w parze z jakością. Swoje działania opierają na spamerskich stronach, które prędzej zaszkodzą, niż wpłyną pozytywnie na pozycje. Takie działania są kompletnie bezwartościowe. Dlatego warto przykładać do tego szczególną uwagę i dokładnie analizować każdą domenę, na której chcemy umieścić link. Długoletnie doświadczenie i zaawansowana znajomość wielu narzędzi pozwala nam na to. Wszystkie nasze działania, nie tylko link buildingowe, są dobrze przemyślane.
  16. Doświadczeni specjaliści – posiadamy zespół doświadczonych specjalistów, którzy stale uczą się nowych technik, analizują wyniki swoich działań i poszerzają ciągle swoje kompetencje, które poparte są wieloma certyfikatami. Zespół jest w trakcie certyfikacji DIMAQ PRO. Proces SEO to działania długofalowe i na efekty zazwyczaj trzeba poczekać. Warto jednak skorzystać z pomocy na najwyższym poziomie.

Często mówi się, że SEO to nie sprint, a maraton. Tutaj każda decyzja powinna być przemyślana, trzeba brać pod uwagę naprawdę wiele aspektów, aby efekty okazały się satysfakcjonujące. Jeżeli przytoczone argumenty zachęcają do współpracy, zapraszamy do kontaktu.

Bądź pierwszy i oceń ten post!